Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #32108

• peter e
  • peter e Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 1
Räcker det att jag anmält mig här på guppa eller måste jag fylla i någon blanket. skickade pm men har ej fått något svar, kan ju vara bra att veta om man ska åka till skokloster eller inte. Mvh peter Gotland

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #32110

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

Peter E skrev: Räcker det att jag anmält mig här på guppa eller måste jag fylla i någon blanket. skickade pm men har ej fått något svar, kan ju vara bra att veta om man ska åka till skokloster eller inte. Mvh peter Gotland

Du måste fylla i denna och skicka till Svera.

svera.org/default.asp?page=/tavlingar.asp?ID=339

Men dra ett PM till www.guppa.se/index.php?option=com_jfusio...uotepost&p=31875

Så får du veta exakt vad som gäller.

/Robban

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #32148

• rf_racing
  • rf_racing Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 0
Vi får en deltagare till i Stock, det är min gamla navigatör som lånar min skoter och ställer upp :)

Då han även har en egen skoter hoppas vi på att han får blodad tand och kör fler tävlingar nästa år.

Vi syns imorgon

//Rickard
Kawasaki Ultra 300x 2013 Green Edition #32
<a class="postlink" href="www.facebook.com/freijracing" onclick="window.open(this.href);return false;">www.facebook.com/freijracing
Freijracing.se

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #32180

• Tlrecond
  • Tlrecond Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Hur gick tävlingen? vem vann respektive klass
Säljer Trim & Orginal delar till alla märken.
Riva Racing återförsäljare
GPR SHO Turbo

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #32181

• ragnar
  • ragnar Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Solen sken, massa åskådare och flera nya förare till nästa säsong gjorde detta till en bra dag. Så här slutade tävlingen:

Runabout Stock:
84 Johan Johansson
86 Ragnar Tingström
127 Peter Berg
14 Andreas Thorberg
8 Niklas Hultberg
32 Staffan Thorell
74 Peter Ängek
48 Peter Eriksson 

Runabout Open:
7 Richard Jönsson
95 Carl Falkbrandt
140 Robert Westerlund
Ragnar, #86, Kawasaki 300 LX & Kawasaki 800 SX-R
<a class="postlink" href="nyheter24.se/blogg/sthlm-vattenskoterracing/" onclick="window.open(this.href);return false;">nyheter24.se/blogg/sthlm-vattenskoterracing/

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #32183

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Kopierat från mitt inlägg från Boatsite och Boatlife.

Vi vattenskoter åkare får tacka för ett kanon evenemang, med tanke på att det var första gången på väldigt många år detta hölls så är det hatten av för tävlings organisationen som fungerade klockrent tycker jag.

Bra ordning i depån och även om det blev trångt vid sjösättningen för många så gick alla omkring med ett löjligt solskens leende hela dagen, för kan vi ha bättre väder än vad vi hade idag strålande sol och ganska bra med vind så att det inte blev totalt plattvatten. Även mycket trevligt med den stora mängden publik som hade tagit sig till Skokloster idag Lördag. Jag hoppas att ni får lika mycket publik under Söndagen. Vi Vattenskoter åkare körde som sagt bara idag men det räcker vi kommer nog vara ganska så sega imorgon efter att kört 36nm i 60-65 knop det tar det kan jag lova, hoppas att ni båt åkare var nöjd med vår insats på banan vi är väldigt glada att vi fick lägga vår SM 4 tävling hos er i Skokloster.

Sammanfattning av dagen är proffsigt utfört, vi kommer gärna igen men våra vattenmoppar.

Just det man måste ju vara lite negativ också eftersom man är svensk, det var ingen lyse på bajamajan så nu vet jag hur det är att vara blind så det var bara att lära sig det också. Men nästa år så kör jag med dörren öppen :stop:

Tack alla tjejer och killar för dagen tyvärr så var jag tvungen att dra innan prisutdelningen då det hade dukats upp skaldjursbord hemma, men jag tackar för mitt tredjepris så mycket.

#140 Robban

Som sagt riktigt rolig tävling och det känns som att vi börjar få riktigt bra acceptans från båtåkarna nu när vi blir inbjudna till allt fler båttävlingar runt om i Sverige. Fördelarna att tävla med båtåkarna är stora då de har hela organisationen för att klara av att anordna tävlingarna med sjukvård, bevakningsbåtar osv.

Skokloster 2011.jpg

/Robban

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #32194

• Øyvind
  • Øyvind Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Instämmer helt Robban !
En mycket bra tävling
Tack Skokloster med hela tävlingsorganisationen.. :-D
Angående prisutdelningen så har Ragnar jag hela bilarna fulla med priser.. :-D
Det blir ny prisutdelning på Copyoffice..
Och grattis Johan till SM segern !!
MVH
/Peter

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #32197

• peter e
  • peter e Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
En skitrolig tävling, synd att man fick bryta men sånt är livet :) Grattis johan till sm :)

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #32207

• rf_racing
  • rf_racing Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Kan bara hålla med om att det var en riktigt bra tävling med fantastikt mycket publik.

Extra kul var att vi hade tre stycken helt nya förare på plats som vi hoppas fick blodad tand inför nästa år. Kan även säga att det var många ur publiken som var riktigt imponerade över vilken fart vi har. När masterbåten släpte fältet gick det ett sus genom publiken, ex Fan vilket acc, helvete vilken fart osv :-D

Vill även passa på att tacka Andreas Thorberg och BXP för sponsringen av anmälningsavgifterna..
Kawasaki Ultra 300x 2013 Green Edition #32
<a class="postlink" href="www.facebook.com/freijracing" onclick="window.open(this.href);return false;">www.facebook.com/freijracing
Freijracing.se

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 9 månader sedan #32233

• Tlrecond
  • Tlrecond Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Peter E skrev: En skitrolig tävling, synd att man fick bryta men sånt är livet :) Grattis johan till sm :)

Fasen att det inte höll sista varvet för dig Peter :) det hade varit extra kul om du hade vunnit eftersom det var din första tävling och att du bara hunnitkört ett par timmar med den nya skotern.
Starkt jobbat :)
Säljer Trim & Orginal delar till alla märken.
Riva Racing återförsäljare
GPR SHO Turbo

Sidan laddades på: 0.069 sekunder